Kancelář v Otrokovicích byla přestěhována z původní adresy Tylova 725 na adresu Náměstí 3. května 17

 

 
 
Kancelář Český Těšín

Vedení účetnictví Dvořákova177/14, Český Těšín

 

 

 

 

Kancelář Otrokovice

Vedení účetnictví pobočka Náměstí 3. května 17

Otrokovice

(kancelářske prostory

"NA ŠKOLE)

 

 

Facebook

 

Daňové přiznání 2017

Daňové přiznání k dani z příjmu osobní příjem

priznani.pngNabízíme a poskytujeme zpracování daňových přiznání s příjmem podkladů v naši kanceláři na ul. Dvořákova 14, Český Těšín  a také  ul.Tylova 725, Otrokovice

Klient nás po telefonickém domluvení schůzky na tel. 737542744 navšítíví, a přinese sebou podklady k zpracování daní. Po konzultační schůzce, kde zkontrolujeme kompletnost podkladů, stanovíme cenu dle složitosti zpracování, případném přinesení (nebo zaslání e-mailem, či jiném doručení) chybějcích podkladů zahájíme zpracování.

O vyhotoveném přiznání je klient telefonicky informován, a je sjednán termín kdy si přijde hotové daňové přiznání 2016 vyzvednout. Tiskopis vyhotovujeme vždy ve dvou exemplářích včetně příloh (jeden pro FU, druhý pro klienta). V případě domluvy podání  daňového přiznání naši kanceláří, klient přiznání skontroluje a podepíše.

CENA OD 500,- Kč pro příjem zakázek do 10.3.2018 daňové přiznání zaměstnanců (dle složitosti a počtu zpracovaných příloh).  Pro příjem zakázek od 11.3.2018 daňové přiznání od 550,- Kč.

Cena daňového přiznání pro OSVČ včetně přehledů pro pojištovny bude kalkulována individuálně.

 


Daňové přiznání k dani z příjmu elektronické zaslání klientovi

Nabízíme také elektronické zaslání daňových přiznání.

PRO KOHO JE SLUŽBA URČENA?

  • pro zpracování přiznání zaměstnanců dle § 6
  • pro zpracováí přiznání fyzických osob s výdaji % z přímu (paušálným výdajem) dle §7 odst 7
  • pro jekýkoliv typ zpracování přiznání s malým počtem dokladů

JAK NA TO?

Komunikace probíha prostřednictvím e-mailu. V případě zájmu o elektronické zpracování nás kontaktujte e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře uveďte informace pro jaký typ příjmů má být daňové přiznání 2014 sestaveno (zaměstnaec, podnikatel s výdaji %, podnikatel, kombinace uvedených možností).

Zpětně Vám bude zaslán formulář, který vyplníte, zašlete e-mailem zpět spolu s podklady k vyplnění jako přílohou.

Formulář a podklady zkontrolujeme, popřípadě upozorním na chybějící doklady a nejasnosti. Po doplnění zahájíme zpracování přiznání.

Po zpracování přiznání bude klient informován o výsledku.

Vyplněné daňové přiznání 2015 zašleme e-mailem ve formátu pdf, po uhrazení faktury za zpracování. Daňové přiznání si klient vytiskne a podá na finančním úřadě, nebo může domluvit elektronické podání (s el. podpisem, datovou schránkou, nebo podáním přes portál).

CENA OD 500,- Kč pro příjem zakázek do 10. 3. 2018 daňové  přiznání zaměstnanců (dle složitosti a počtu zpracovaných příloh). Pro příjem zakázek od 11. 3. 2018 daňové přiznání od 550,- Kč.

Cena daňového přiznání pro OSVČ včetně přehledů pro pojištovny bude kalkulována individuálně.

 

 

  © 2018 PS Media s.r.o.   -  powered by redakce-online.cz